Son dönemlerde, iş modellerinde yaşanan bu değişimi, yeni ve farklı konular olarak, sektörel dergilerde ve gazetelerde görüyoruz. CRM, Müşteri İlişkileri Yönetimi, E-Ticaret gibi. 21.yüzyılın iş modeli olarak lanse edilen bu modelinde, bir üst modeli kısa sürede ortaya çıkacaktır. Özellikle kriz ekonomisini, gün geçtikçe daha iyi yöneten Türkiyede, alternatif ve daha iyi modeller üretilecektir. Hatta bence pratikte uygulanan ama daha gözükmeyen modeller ülkemizde bulunduğuna inanıyorum.
Dijital Pazarlama, Pazarlama Stratejileri, Araçlar, Teknikler, Yöntemler, Örnekler, Satış Artırıcı Çalışmalar, Sistemler, Alan Çalışmaları, E-Ticaret, E-İş(E-Business), Satış Kanalları Yönetimi, Müşteri İlişkileri CRM, Kurumsal Kaynak Planmala ERP, Ürün, Marka Yönetimi www.muratyilmaz.biz.tr
27 Ekim 2006 Cuma
Girişimciler için 8 Adımda İş Planı
Girişimciler için 8 Adımda İş Planı
-
Günümüz şartlarında işletmeler arasında farkı belirleyen ana faktör insandır. Gerek çalışan, gerekse yöneten olarak işletmelerdeki insan...
-
Hizmet pazarlamasında başarılı olabilmek için, hizmetlerin karakteristik özelliklerini iyi anlayabilmek ve firmanızda uygulayacağınız pazarl...