Motorola, Tüketicilerin cep telefonu ve aksesuar ihtiyaçlarını hızlı ve kolay bir şekilde giderebilmeleri için INSTANTMOTO adını verdiği yeni satış otomatlarını, Kasım ayından itibaren Amerika’da alışveriş merkezleri ve havaalanlarında, yaklaşık 20 noktada kullanıma sunacak.
Motorola’nın, mobil perakende kültürünü yenilikçi bakış açısıyla geliştirdiğini ve bu uygulamanın Motorola’nın perakende stratejisinin sıra dışı bir yansıması olduğunu görmekteyiz.
Özellikle Yenilikçi çalışmaların bir iki ana örnekten sonra çoğalma eğilimi, toplum ve diğer üreticiler açısından kabul edilme eğilimi, bize kısa sürede Ülkemizdede benzer çalışmaları göreceğimiz intibası bırakıyor.
Kişisel olarak Ölçümlemek istediğim diğer bir noktada, herhangibir üründe veya sunumunda yapılan yeniliğin ülkemize ne kadar zama sonra benzer örneklerin geleceğidir. Bu satış kanalı Bu tip bir üründe Kasım 2006'da ABD'de uygulanacak, Türkiyede benzer ürünlerde kullanılmaya başlandığında, bu zamanıda ölçebileceğiz.