Dijital Pazarlama, Pazarlama Stratejileri, Araçlar, Teknikler, Yöntemler, Örnekler, Satış Artırıcı Çalışmalar, Sistemler, Alan Çalışmaları, E-Ticaret, E-İş(E-Business), Satış Kanalları Yönetimi, Müşteri İlişkileri CRM, Kurumsal Kaynak Planmala ERP, Ürün, Marka Yönetimi www.muratyilmaz.biz.tr
26 Ekim 2006 Perşembe
Talep Oluşturma Modeli
Sattığımız ürüne nasıl talep oluşturabiliriz?, Klasik CRM Müşteri İlişkileri işin neresinde?, Satış Kanallarını nasıl daha efektif kullanabiliriz? Bütün bu soruları daha iyi cevaplayabilmek için bütünü görmek, yararlı olacaktır. Ekte sözünü ettiğim bütünü en iyi açıkladığını düşündüğüm şemayı bulabilirsiniz. Eğer resimin üzerine tıkladığınızda daha büyük açılmaz ve/veya daha büyük incelemek isterseniz linki tıklayarak bana mail atabilirsiniz.
Girişimciler için 8 Adımda İş Planı
Girişimciler için 8 Adımda İş Planı
-
Günümüz şartlarında işletmeler arasında farkı belirleyen ana faktör insandır. Gerek çalışan, gerekse yöneten olarak işletmelerdeki insan...
-
Hizmet pazarlamasında başarılı olabilmek için, hizmetlerin karakteristik özelliklerini iyi anlayabilmek ve firmanızda uygulayacağınız pazarl...