Dijital Pazarlama, Pazarlama Stratejileri, Araçlar, Teknikler, Yöntemler, Örnekler, Satış Artırıcı Çalışmalar, Sistemler, Alan Çalışmaları, E-Ticaret, E-İş(E-Business), Satış Kanalları Yönetimi, Müşteri İlişkileri CRM, Kurumsal Kaynak Planmala ERP, Ürün, Marka Yönetimi www.muratyilmaz.biz.tr
29 Haziran 2006 Perşembe
Geleceğimiz Tasarımda - Oğuz Satıcı Tim Başkanı
Küresel pazarda rekabetin en önemli koşulu ''özgün ve farklı tasarım''. Bu, katma değer yaratmanın da ön şartı. Oğuz Satıcı Türkiye İhracatçı Meclisi Başkanı
İhtiyacı belirledikten sonra, alternatifler arasında, satınalma kararını etkileyen en önemli seçme unsurlardan biri Tasarım. Nerdeyse Su alırken bile Nestle su'nun şişesine dikkat etmişsinizdir. Sudan, tekstile, Mobilyaya kadar binlerce ürün üreten ülkemizde, tasarım konusu, üretim aşamasında ne yazık ki, hep daha az önemseniyor. Yukarıda gördüğünüz Mutfak, iyi bir tasarım ürünü. Yurtdışındaki mail gruplarında, tasarımdaki farklılık örneği olarak forward edilen bir mailden alınmıştır. Bu örneğe benzer çalışmaların yapılması, üretilmesi durumunda, üretici açısından artı bir ciro getireceği aşikardır.
Girişimciler için 8 Adımda İş Planı
Girişimciler için 8 Adımda İş Planı
-
Günümüz şartlarında işletmeler arasında farkı belirleyen ana faktör insandır. Gerek çalışan, gerekse yöneten olarak işletmelerdeki insan...
-
Hizmet pazarlamasında başarılı olabilmek için, hizmetlerin karakteristik özelliklerini iyi anlayabilmek ve firmanızda uygulayacağınız pazarl...