Bilişim Alt Yapısı ve Bilgisayar Kullanım Amacı ile ilgili araştırmada, KOBI olarak adlandırılan toplam 46.000 firmada internet ve web site kullanım oranları olması gerekenden çok düşük bir seviyede olduğu tespit edilmiştir. Aynı araştırmada, 46.000 firmda, Türkiye genelinde, var olan Bilgisayarların %30,4'ü Muhasebe nedeni ile alındığı, %25,1'i ise üretim aşamasında kullanılması planlanarak alındığı firma yetkilieri tarafından belirtilmiştir.
Bu figürler, NPŞ (Normal Piyasa Şartları) altında gerek bilgisayar, gerek muhasebe ve üretim yazılımları açısından piyasada halen ciddi bir
(opportunity) satış imkanı olduğunu doğruluyor.
Dijital Pazarlama, Pazarlama Stratejileri, Araçlar, Teknikler, Yöntemler, Örnekler, Satış Artırıcı Çalışmalar, Sistemler, Alan Çalışmaları, E-Ticaret, E-İş(E-Business), Satış Kanalları Yönetimi, Müşteri İlişkileri CRM, Kurumsal Kaynak Planmala ERP, Ürün, Marka Yönetimi www.muratyilmaz.biz.tr
Girişimciler için 8 Adımda İş Planı
Girişimciler için 8 Adımda İş Planı
-
Günümüz şartlarında işletmeler arasında farkı belirleyen ana faktör insandır. Gerek çalışan, gerekse yöneten olarak işletmelerdeki insan...
-
Hizmet pazarlamasında başarılı olabilmek için, hizmetlerin karakteristik özelliklerini iyi anlayabilmek ve firmanızda uygulayacağınız pazarl...