Dijital Pazarlama, Pazarlama Stratejileri, Araçlar, Teknikler, Yöntemler, Örnekler, Satış Artırıcı Çalışmalar, Sistemler, Alan Çalışmaları, E-Ticaret, E-İş(E-Business), Satış Kanalları Yönetimi, Müşteri İlişkileri CRM, Kurumsal Kaynak Planmala ERP, Ürün, Marka Yönetimi www.muratyilmaz.biz.tr
20 Nisan 2007 Cuma
Teknoloji Fast50 2007 Türkiye Başlıyor
Deloitte Teknoloji, Medya, Telekomünikasyon (TMT) Grubu tarafından her yıl dünya çapında yürütülen “Teknoloji Fast 50” programı bu sene Türkiye’de ikinci kez, 19 Nisan’da yapılan basın toplantısı ile başladı. Deloitte Türkiye'nin İnterpro Holding, TESİD, TBD, TÜBİSAD, TBV ve TTGV işbirliği ile düzenleyeceği “Deloitte Teknoloji Fast 50 – Türkiye” programı Türkiye’nin geleceği şekillendirmeye aday teknoloji şirketlerinin belirlenerek gerek yurtiçinde gerekse yurtdışında bilinirliklerinin artırılmasını hedefliyor. Detaylar http://www.deloitte.com/dtt/newsletter/0,1012,cid%253D154178,00.html adresinde
Girişimciler için 8 Adımda İş Planı
Girişimciler için 8 Adımda İş Planı
-
Günümüz şartlarında işletmeler arasında farkı belirleyen ana faktör insandır. Gerek çalışan, gerekse yöneten olarak işletmelerdeki insan...
-
Hizmet pazarlamasında başarılı olabilmek için, hizmetlerin karakteristik özelliklerini iyi anlayabilmek ve firmanızda uygulayacağınız pazarl...