SAP Forum 2007'ye, IBM Platin sponsor, Elsys, S&T, Hürriyet E-Yaşam Altın sponsor, BTDünyası, BThaber, BusinessWeek, CNNTürk ve KobiEfor'da medya sponsoru olarak katılacak. SAP Forum 2007'de çeşitli sektörlerden 39 farklı firma çeşitli konularda sunum yapıyor olacak. 11 salonda 66 sunumun yapılacağı SAP Forum 2007'nin bu seneki ana teması "Büyük Düşünmek" olarak belirlendi. Bu tema, kalıcı başarının, vizyon ve strateji ile doğrudan ilişkili olduğunu vurguluyor. Ölçeği ne olursa olsun, kalıcı başarıyı yakalayan şirketler, sadece günün koşullarını değil, yarının bilinmezlerini de doğru yönetebilenlerdir. SAP Forum 2007'de, SAP ekosisteminde birikmiş sektörel deneyimler ve teknoloji çözümleri paylaşılacak. Türkiye'de hayata geçirilen önemli uygulamaları gündeme getiren SAP Forum etkinliğinde, iş süreçlerinin iyileştirilmesi, maliyetlerin kontrol edilebilmesi, verimliliğin ve karlılığın artırılması gibi konularda çözümler sunulacak.
Dijital Pazarlama, Pazarlama Stratejileri, Araçlar, Teknikler, Yöntemler, Örnekler, Satış Artırıcı Çalışmalar, Sistemler, Alan Çalışmaları, E-Ticaret, E-İş(E-Business), Satış Kanalları Yönetimi, Müşteri İlişkileri CRM, Kurumsal Kaynak Planmala ERP, Ürün, Marka Yönetimi www.muratyilmaz.biz.tr
18 Nisan 2007 Çarşamba
SAP Forum 2007
SAP, 27 Nisan 2007 tarihinde İstanbul Lütfi Kırdar Uluslararası Kongre ve Sergi Sarayı'nda onikinci SAP Forum'u düzenliyor. SAP Forum 2007'de tekstilden beyaz eşyaya, ilaçtan otomotive birçok farklı sektörde kullanılan SAP çözümleri paylaşılacak. 4 bin kişinin katılması beklenen SAP Forum 2007'de çeşitli sektörlerden başarı öyküleri ve yeni iş uygulamaları gündeme getirilecek.
SAP Forum 2007'ye, IBM Platin sponsor, Elsys, S&T, Hürriyet E-Yaşam Altın sponsor, BTDünyası, BThaber, BusinessWeek, CNNTürk ve KobiEfor'da medya sponsoru olarak katılacak. SAP Forum 2007'de çeşitli sektörlerden 39 farklı firma çeşitli konularda sunum yapıyor olacak. 11 salonda 66 sunumun yapılacağı SAP Forum 2007'nin bu seneki ana teması "Büyük Düşünmek" olarak belirlendi. Bu tema, kalıcı başarının, vizyon ve strateji ile doğrudan ilişkili olduğunu vurguluyor. Ölçeği ne olursa olsun, kalıcı başarıyı yakalayan şirketler, sadece günün koşullarını değil, yarının bilinmezlerini de doğru yönetebilenlerdir. SAP Forum 2007'de, SAP ekosisteminde birikmiş sektörel deneyimler ve teknoloji çözümleri paylaşılacak. Türkiye'de hayata geçirilen önemli uygulamaları gündeme getiren SAP Forum etkinliğinde, iş süreçlerinin iyileştirilmesi, maliyetlerin kontrol edilebilmesi, verimliliğin ve karlılığın artırılması gibi konularda çözümler sunulacak.
SAP Forum 2007'ye, IBM Platin sponsor, Elsys, S&T, Hürriyet E-Yaşam Altın sponsor, BTDünyası, BThaber, BusinessWeek, CNNTürk ve KobiEfor'da medya sponsoru olarak katılacak. SAP Forum 2007'de çeşitli sektörlerden 39 farklı firma çeşitli konularda sunum yapıyor olacak. 11 salonda 66 sunumun yapılacağı SAP Forum 2007'nin bu seneki ana teması "Büyük Düşünmek" olarak belirlendi. Bu tema, kalıcı başarının, vizyon ve strateji ile doğrudan ilişkili olduğunu vurguluyor. Ölçeği ne olursa olsun, kalıcı başarıyı yakalayan şirketler, sadece günün koşullarını değil, yarının bilinmezlerini de doğru yönetebilenlerdir. SAP Forum 2007'de, SAP ekosisteminde birikmiş sektörel deneyimler ve teknoloji çözümleri paylaşılacak. Türkiye'de hayata geçirilen önemli uygulamaları gündeme getiren SAP Forum etkinliğinde, iş süreçlerinin iyileştirilmesi, maliyetlerin kontrol edilebilmesi, verimliliğin ve karlılığın artırılması gibi konularda çözümler sunulacak.
Girişimciler için 8 Adımda İş Planı
Girişimciler için 8 Adımda İş Planı
-
Günümüz şartlarında işletmeler arasında farkı belirleyen ana faktör insandır. Gerek çalışan, gerekse yöneten olarak işletmelerdeki insan...
-
Hizmet pazarlamasında başarılı olabilmek için, hizmetlerin karakteristik özelliklerini iyi anlayabilmek ve firmanızda uygulayacağınız pazarl...