Dijital Pazarlama, Pazarlama Stratejileri, Araçlar, Teknikler, Yöntemler, Örnekler, Satış Artırıcı Çalışmalar, Sistemler, Alan Çalışmaları, E-Ticaret, E-İş(E-Business), Satış Kanalları Yönetimi, Müşteri İlişkileri CRM, Kurumsal Kaynak Planmala ERP, Ürün, Marka Yönetimi www.muratyilmaz.biz.tr
18 Temmuz 2006 Salı
Müşteri İlişkileri
"Müşteri ilişkileri", son üç yılın, herkesin dilinden düşmeyen gözde kavramı. Neredeyse her şirkette title olarak yerini bulmasına rağmen bu kavramın içini doldurabiliniyor mu? Bir kısım firmada var olan Müşterilerin daha etkin, firma ürünlerini kullanması, tüketmesi, Müşteri ilişkilerinin kapsamı sayılsada, büyük bir orandaki firmada ise, daha geniş düşünülürek, bu birim, yeni potansiyel ve mevcut müşteriyi kapsamaktadır. Bu formatta bakılır ise aşağıdaki grafik, sistemi açıklamada yardımcı olacaktır. Sistemin en önemli unsuru, yeni müşteri ilave edilmesi, Satış faliyetlerine (kriz ortamında bile) ara verilmemesi yani süreklilik özelliğidir. Müşteriye götüreceğiniz teklif ve kampanyaların sonuçlarını devamlı değerlendirmeli, sonuçları iyileştirerek daha etkin teklif ve kampanya oluşturmalı ve ekibinizi dinamik ve müşteri merkezli yönetmelisiniz.
Girişimciler için 8 Adımda İş Planı
Girişimciler için 8 Adımda İş Planı
-
Günümüz şartlarında işletmeler arasında farkı belirleyen ana faktör insandır. Gerek çalışan, gerekse yöneten olarak işletmelerdeki insan...
-
Hizmet pazarlamasında başarılı olabilmek için, hizmetlerin karakteristik özelliklerini iyi anlayabilmek ve firmanızda uygulayacağınız pazarl...