Seth Godin'in Türkiyede Rotoline tarafından basılan kitabı (Bu linke tıklayarak inceleyebilirisiniz), izinli pazarlama kavramını şekillendiriyor.
Kısaca hedef kitleye meşaj bombartmanı yapmak yerine, hedef kitledeki bireyler ile birebir ilişkiler geliştirmek, (fuarlar sırasında ilgili kişilerin kartvizitlerinin toplanması, Telemarketing gibi araçlar ile) görüşmeler sırasında alınan "izin" ler ile oluşturulan database'e belirli kurallar çerçevesinde profosyonelce ulaşmayı, iyi bir müşteri (adayı) ilişkileri yönetimi geliştirmeyi hedeflemektedir.
E-mail ile yapılacak gönderilerde Spamcı durumuna düşmemek için üç önceki (makaleyi okumak için tıklayın) makalemi ve Araştırma Motorundaki yazıları bu linki tıklayarak okuyabilir, konuyu özetleyen videoyu bu linki tıklayarak izleyebilirsiniz.
Not: Seth Godin'in Blog'unu http://sethgodin.typepad.com adresinden takip edebilirisiniz.
Dijital Pazarlama, Pazarlama Stratejileri, Araçlar, Teknikler, Yöntemler, Örnekler, Satış Artırıcı Çalışmalar, Sistemler, Alan Çalışmaları, E-Ticaret, E-İş(E-Business), Satış Kanalları Yönetimi, Müşteri İlişkileri CRM, Kurumsal Kaynak Planmala ERP, Ürün, Marka Yönetimi www.muratyilmaz.biz.tr
Girişimciler için 8 Adımda İş Planı
Girişimciler için 8 Adımda İş Planı
-
Günümüz şartlarında işletmeler arasında farkı belirleyen ana faktör insandır. Gerek çalışan, gerekse yöneten olarak işletmelerdeki insan...
-
Hizmet pazarlamasında başarılı olabilmek için, hizmetlerin karakteristik özelliklerini iyi anlayabilmek ve firmanızda uygulayacağınız pazarl...