Dijital Pazarlama, Pazarlama Stratejileri, Araçlar, Teknikler, Yöntemler, Örnekler, Satış Artırıcı Çalışmalar, Sistemler, Alan Çalışmaları, E-Ticaret, E-İş(E-Business), Satış Kanalları Yönetimi, Müşteri İlişkileri CRM, Kurumsal Kaynak Planmala ERP, Ürün, Marka Yönetimi www.muratyilmaz.biz.tr
14 Haziran 2006 Çarşamba
E-Mail Kullanımında Kim Spam, Kim Değil?
Hepimizin kullandığı E-mail'in spam olup olmadığı gönderi adetleri ile tam ölçülemediği kanısındayım. Biraz araştırdım ve düşündüğüm konuyu tam açıklayıcı bir şema'yı New York Üniversitesi Sanal Kütüphanesinde, E-mail marketing'i anlatan bir çalışmada buldum.
Girişimciler için 8 Adımda İş Planı
Girişimciler için 8 Adımda İş Planı
-
Günümüz şartlarında işletmeler arasında farkı belirleyen ana faktör insandır. Gerek çalışan, gerekse yöneten olarak işletmelerdeki insan...
-
Hizmet pazarlamasında başarılı olabilmek için, hizmetlerin karakteristik özelliklerini iyi anlayabilmek ve firmanızda uygulayacağınız pazarl...