Pazarlama adı altında, yüzlerce konu başlıkları içerisinde, birçok çalışmalar yapıyoruz. Ama bazılarımız işin içine öyle bir pırıltı katıyor ki, benzer çalışmaların çok çok önüne geçiyor. (Birçok firmanın müşteri hattı var, ama bir firmanın HAKLI MÜŞTERİ HATTI var.)
Problem bildirme amacı ile Garanti Bankası'nı arayanlar gerek sözel, gerekse internetteki görsel yazı ile karşılaşanlar, "HAKLISINIZ" mesajını en başta alarak, daha rahat sorularını yöneltebiliyorlar.
Herşeyden daha önemlisi Müşteri, sorun bildirirken , daha "sorun çözümüne yatkın", daha "olumlu" daha "pozitif " davranış içine giriyor. (En azından, büyük bir bölümü)
Dijital Pazarlama, Pazarlama Stratejileri, Araçlar, Teknikler, Yöntemler, Örnekler, Satış Artırıcı Çalışmalar, Sistemler, Alan Çalışmaları, E-Ticaret, E-İş(E-Business), Satış Kanalları Yönetimi, Müşteri İlişkileri CRM, Kurumsal Kaynak Planmala ERP, Ürün, Marka Yönetimi www.muratyilmaz.biz.tr
Girişimciler için 8 Adımda İş Planı
Girişimciler için 8 Adımda İş Planı
-
Günümüz şartlarında işletmeler arasında farkı belirleyen ana faktör insandır. Gerek çalışan, gerekse yöneten olarak işletmelerdeki insan...
-
Hizmet pazarlamasında başarılı olabilmek için, hizmetlerin karakteristik özelliklerini iyi anlayabilmek ve firmanızda uygulayacağınız pazarl...