15 Ağustos 2016 Pazartesi

Satınalma Kararlarının %93'ü Görsel


Satınalma kararlarımızın %93‘ünü görsel algılarımıza dayanarak veriyoruz.

Renklerin gücü, marka algısının ayrılmaz bir parçasıdır. Her rengin ifade ettiği bir değer, beynimiz tarafından, istesenizde, istemesenizde ” aynı değerlerle” algılanıyor.
Turuncu :  iyimser, canlandıran gençleştirici, dosthane, eğlence olarak algılanır.  Sakral chakraya enerji verir. Fiziksel canlanma için kullanılabilir. Aşırı kullanımı sinirleri gerdiğinden, zıt tonları olan mavi tonda renklerle dengelenmelidir. Özellikle şeftali rengi aurayı güçlendirip duygusal iyileşmeleri hızlandırdığı bilinir.
Sarı : Genel kullanımı, Güven, Coşku, entelektüel güç, Algısını artırır. Solar Pleksus chakraya enerji verir. Altın rengi tonları, hem fiziksel hem de zihinsel sağlık için çok uygundur. Depresyona karşı yaşam enerjisini arttırmak için kullanılabilir. Kişide daha çok güven ve iyimserlik uyandırır. Aşırı kullanımında fazla zihinsel karışıklık olabileceğinden mavi ve yeşil tonları ile dengelenebilir.
way gibi resturant/cafe ortamları, Holiday inn oteli, her zaman açık 7/11 vb, birçok marka tarafından kullanılır. Marka haricinde, rengin düz kullanımı, kalp chakraya enerji verir. Kalp sorunlarında, tansiyonda, yorgunlukta ve baş ağrısında kullanılabilir.
Mavi : Genel kullanımı güven, dinginlik, yaratıcı ifade, sezgi olarak algılanır. içindir. Bedenin sistemini soğutur ve rahatlatır. Aşağıdaki örneklerde gördüğünüz gibi, “güven” ön planda algılanmaktadır.
Turuncu ve yakın renkler ile birleştirildiğinde çok daha etkili olur
Gözümüzün renk olarak algıladığı şey aslında beyaz ışığın kırılması ile farklı frekanstaki enerji ışınlarıdır. İnsan gözünün algılayabildiği renk skalası 7,6 x 10 -7 ile 3,8 x 10 -7 arasında çok dar bir alandadır. Bunlar mor, lacivert, mavi, yeşil, sarı, turuncu ve kırmızıdır. Radyo dalgası, mikrodalga, morötesi, kızılötesi, X ışınları, gama ışınları hatta reiki gibi şifa enerjileri de elektromanyetik bir dalgadır. Her birinin kendine ait bir frekansı vardır ancak insan gözünün bunları görme yeteneği yoktur.

Girişimciler için 8 Adımda İş Planı

Girişimciler için 8 Adımda İş Planı