Dijital Pazarlama, Pazarlama Stratejileri, Araçlar, Teknikler, Yöntemler, Örnekler, Satış Artırıcı Çalışmalar, Sistemler, Alan Çalışmaları, E-Ticaret, E-İş(E-Business), Satış Kanalları Yönetimi, Müşteri İlişkileri CRM, Kurumsal Kaynak Planmala ERP, Ürün, Marka Yönetimi www.muratyilmaz.biz.tr
14 Mart 2013 Perşembe
LogiMarketing – Lojistik Pazarlama Stratejilerinin en önemli konusudur.
Pazarlama, işletmedeki birçok sürecin optimize edilmesi üzerine uzmanlık gerektirir. Satış kökenli CRM gibi süreçler çok popüler olsa da, satışa konu olan ürünün, satışa hazırlanması, elleçlenmesi, fiziksel dağıtımı, taşıması, depo, kuruluş yeri seçimi, elleçleme olanakları, paketleme ve konteynerlama tesisleri, güzergâh –rota, rut- belirleme, stok yönetim ilkeleri, siparişin minimum sürede işlenmesi, kayıt, mal kabül, iadeler, lojistik iletişimleri gibi yüzlerce alt süreçleri optimize etmek gerekir. Lojisitiğin en önemli kazanımı, rekabet üstünlüğü yaratmasıdır. Bu nedenle, lojisitik pazarlama ve satış bölümü ile uyumlu ve eşzamanlı olmalıdır. Birçok yatırım projeleri planlamalarında kilit nokta lojistikdir. - Yazının devamı için www.pazarlamaprojeleri.com
Girişimciler için 8 Adımda İş Planı
Girişimciler için 8 Adımda İş Planı
-
Günümüz şartlarında işletmeler arasında farkı belirleyen ana faktör insandır. Gerek çalışan, gerekse yöneten olarak işletmelerdeki insan...
-
Hizmet Pazarlamasının Ürün Pazarlamasından Farklılıkları Hizmet pazarlamasının endüstriyel ürün pazarlamasına göre, satışa sunulan nesnenin ...