Dijital Pazarlama, Pazarlama Stratejileri, Araçlar, Teknikler, Yöntemler, Örnekler, Satış Artırıcı Çalışmalar, Sistemler, Alan Çalışmaları, E-Ticaret, E-İş(E-Business), Satış Kanalları Yönetimi, Müşteri İlişkileri CRM, Kurumsal Kaynak Planmala ERP, Ürün, Marka Yönetimi www.muratyilmaz.biz.tr
22 Şubat 2013 Cuma
Pazarlama Sosyal Medya Eticaret -1 [TV Röportaj]
Cihan TV Network ile 68 Yerel Televizyon'da aynı anda yayınlanan, Ekonomi Artı Programı. Programda, Pazarlama, eticaret ve sosyal medya üzerine güncel konular, her kesimden izleyicinin sıkılmadan takip edebileceği bir formatta sunuluyor.
R.Murat Yılmaz
Daha fazla bilgi: PazarlamaProjeleri.com
E-mail: info@pazarlamaprojeleri.com
Pazarlama Stratejileri, Araçlar, Teknikler, Yöntemler, Örnekler, Satış Artırıcı Çalışmalar, Sistemler, Alan Çalışmaları, Bilişim Ürünlerinden Pazarlama bazında Faydalanma, E-Ticaret, E-İş(E-Business), Satış Kanalları Yönetimi, Müşteri İlişkileri CRM, Kurumsal Kaynak Planmala ERP, Ürün, Marka Yönetimi, Dünyadaki Örnekler, Yönetim Guruları, Türkiye'deki uygulamalar vb..
Girişimciler için 8 Adımda İş Planı
Girişimciler için 8 Adımda İş Planı
-
Günümüz şartlarında işletmeler arasında farkı belirleyen ana faktör insandır. Gerek çalışan, gerekse yöneten olarak işletmelerdeki insan...
-
Hizmet Pazarlamasının Ürün Pazarlamasından Farklılıkları Hizmet pazarlamasının endüstriyel ürün pazarlamasına göre, satışa sunulan nesnenin ...