Seminer: İstanbul Aydın Üniversitesi “Pazarlamanın Bugünü ve Geleceği”
14 Aralık 2011 tarihinde, İstanbul Aydın Üniversitesi, Florya Yerleşkesinde, öğrencilerin yoğun katılım gösterdiği bir seminer gerçekleştirdim. Seminer konum “Pazarlamanın, Bugünü ve Geleceği” oldu. Pazarlama stratejileri, araçlar, teknikler, yöntemler, örnekler, satış artırıcı çalışmalar, sistemler, e-ticaret, e-business, satış kanalları yönetimi, müşteri ilişkileri CRM, kurumsal kaynak planmala ERP, ürün, marka yönetimi, dünyadaki örnekler, Türkiye’deki uygulamalara kısaca değindiğim seminer, gerek katılımcılar, gerekse benim için oldukça keyifli geçti. Seminer için imkan sağlayan Yrd. Doc. Dr. Vedat Özyazgan ‘a teşekkür ederim.
Dijital Pazarlama, Pazarlama Stratejileri, Araçlar, Teknikler, Yöntemler, Örnekler, Satış Artırıcı Çalışmalar, Sistemler, Alan Çalışmaları, E-Ticaret, E-İş(E-Business), Satış Kanalları Yönetimi, Müşteri İlişkileri CRM, Kurumsal Kaynak Planmala ERP, Ürün, Marka Yönetimi www.muratyilmaz.biz.tr
19 Aralık 2011 Pazartesi
Girişimciler için 8 Adımda İş Planı
Girişimciler için 8 Adımda İş Planı
-
Günümüz şartlarında işletmeler arasında farkı belirleyen ana faktör insandır. Gerek çalışan, gerekse yöneten olarak işletmelerdeki insan...
-
Hizmet pazarlamasında başarılı olabilmek için, hizmetlerin karakteristik özelliklerini iyi anlayabilmek ve firmanızda uygulayacağınız pazarl...