Sosyal medyada kişilerin etkinliğini ölçümleyen bir araç olan Klout, takipçi sayınızın yanında bir çok farklı veriyi dikkate alarak size bir Klout puanı veren, bu şekilde sosyal ağınız üzerindeki etkinizi ölçen bir araç. Klout ile sosyal medyadaki etkinizi, kimleri etkilediğinizi ve kimlerden etkilendiğinizi görebiliyorsunuz. Bir çok açıdan paylaşımlarınız açısından güzel bir dış bakış oluşturuyor.
Twitter ile başladıktan sonra Facebook hesabını entegre etme şansı tanıyan Klout, bu araçlara Linkedin’i de ekledi. Klout sayfanızdan basit bir hareketle Linkedin entegrasyonu da sağladığınızda Linkedin’deki sosyal profilinizin analizini yapıyor. Bu sayede Twitter ile sınırlanmayarak daha genel bir ölçüm sağlayabiliyor.
Benzer yazıları www.PazarlamaProjeleri.com adresinden inceleyebilir. Facebook sayfasından (Like) yazılarımız yayınlanırken anında haberdar olabilir http://www.facebook.com/pages/pazarlamaprojelericom/199721040046066 Bizleri twitter.com/marketing_ist adresinden takip edebilirsiniz.
Dijital Pazarlama, Pazarlama Stratejileri, Araçlar, Teknikler, Yöntemler, Örnekler, Satış Artırıcı Çalışmalar, Sistemler, Alan Çalışmaları, E-Ticaret, E-İş(E-Business), Satış Kanalları Yönetimi, Müşteri İlişkileri CRM, Kurumsal Kaynak Planmala ERP, Ürün, Marka Yönetimi www.muratyilmaz.biz.tr
Girişimciler için 8 Adımda İş Planı
Girişimciler için 8 Adımda İş Planı
-
Günümüz şartlarında işletmeler arasında farkı belirleyen ana faktör insandır. Gerek çalışan, gerekse yöneten olarak işletmelerdeki insan...
-
Hizmet pazarlamasında başarılı olabilmek için, hizmetlerin karakteristik özelliklerini iyi anlayabilmek ve firmanızda uygulayacağınız pazarl...