Character - Karakter - Biz kimiz, Firmamızın ve ürünlerimizin karakteri, özellikleri, kişilikleri neler?
Clarity - Yalınlık - Tüketicini beklentilerine yalın, yakın ve açık cevap verebilir olmak.
Consistency - Tutarlı Satış Süreci - Satış süreçlerinde tutarlı olun. Süreci küçümsemeyin. kısa kesmeyin. sadece satışa odaklanın.
Confidence - Güven - Müşterinizin yanında ve şatış operasyonlarınızda güven verici olun.
Closure - Satış Kapatma - Satışı bir kerelik görmeyin. Satışı kapatırken, müşterinize, düzenli bir satış gerçekleştireceğiniz hissini verin.
Care - Değer Verin - Müşterinize değer verin. Ürün ve/veya Servisi satmak için ürünün kendisi yeterli değil. kimden alındığı önemlidir.
Benzer yazıları www.PazarlamaProjeleri.com adresinden inceleyebilir. Facebook sayfasından (Like) yazılarımız yayınlanırken anında haberdar olabilir http://www.facebook.com/pages/pazarlamaprojelericom/199721040046066 Bizleri twitter.com/marketing_ist adresinden takip edebilirsiniz.
Dijital Pazarlama, Pazarlama Stratejileri, Araçlar, Teknikler, Yöntemler, Örnekler, Satış Artırıcı Çalışmalar, Sistemler, Alan Çalışmaları, E-Ticaret, E-İş(E-Business), Satış Kanalları Yönetimi, Müşteri İlişkileri CRM, Kurumsal Kaynak Planmala ERP, Ürün, Marka Yönetimi www.muratyilmaz.biz.tr
Girişimciler için 8 Adımda İş Planı
Girişimciler için 8 Adımda İş Planı
-
Günümüz şartlarında işletmeler arasında farkı belirleyen ana faktör insandır. Gerek çalışan, gerekse yöneten olarak işletmelerdeki insan...
-
Hizmet pazarlamasında başarılı olabilmek için, hizmetlerin karakteristik özelliklerini iyi anlayabilmek ve firmanızda uygulayacağınız pazarl...