Dijital Pazarlama, Pazarlama Stratejileri, Araçlar, Teknikler, Yöntemler, Örnekler, Satış Artırıcı Çalışmalar, Sistemler, Alan Çalışmaları, E-Ticaret, E-İş(E-Business), Satış Kanalları Yönetimi, Müşteri İlişkileri CRM, Kurumsal Kaynak Planmala ERP, Ürün, Marka Yönetimi www.muratyilmaz.biz.tr
14 Nisan 2008 Pazartesi
Fakir Viva Çamaşır Kurutucusu
Yaşam tarzının değişmesi ve site-rezidans gibi yerleşim alanlarının çoğalmasıyla birlikte, bu ürüne olan talebin önemli ölçüde artacağını öngörmekteyiz. Bu itibarla; çamaşır kurutucuları Türkiye’de de kolay satın alınabilir bir ürün haline dönüştürme yolunda Viva önemli bir yere sahip.
Girişimciler için 8 Adımda İş Planı
Girişimciler için 8 Adımda İş Planı
-
Günümüz şartlarında işletmeler arasında farkı belirleyen ana faktör insandır. Gerek çalışan, gerekse yöneten olarak işletmelerdeki insan...
-
Hizmet Pazarlamasının Ürün Pazarlamasından Farklılıkları Hizmet pazarlamasının endüstriyel ürün pazarlamasına göre, satışa sunulan nesnenin ...