
Bu yıl ilk defa gerçekleştirilecek “Kulvar” sistemi ile katılımcılar “konferans içinde konferans” ayrıcalığını yaşayacaklar. Aynı konudaki oturumlardan oluşan kulvarlar, belirli bir alanda uzmanlaşmak isteyen katılımcılara, tam bir bilgi bonbardmanı gerçekleştirecekler. Kulvar sistemi ile gelen en büyük avantaj ise katılımcıların istedikleri konularda daha fazla ve detaylı bilgi edinmelerini sağlamak olacak. İki güne yayılmış 10 değişik kulvarın konu başlıkları ise şöyle olacak;
- Alışveriş Merkezleri
- Yakın Gelecek
- İşin İncelikleri
- Pazarlama: Markayı Canlı Tutmak
- Yurtdışındaki Fırsatlar
- Görsel Mağazacılık
- Merchandising
- İnsan Kaynakları
- Case Studies
Kısa bir yorum da benden "Hızlı olun, Büyükleri (hantalları) geçin"