İnterpro medya tarafından Türkiyenin ilk 500 Bilişim şirketinin 2006 yılı verilerine göre belirlendiği Bilişim 500 Referans araştırması başladı. Katılım formuna aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz. Dört ana kategori altında 46 farklı başlıkta şirketler sıralanaağı, Bilişim 500'de bu yıl, üretici firmalar ve toptancı/dağıtıcı/bayi olan firmalar ayrı ayrı değerlendirilecek. Bu şekilde şirketler, kendi kategorilerindeki verileri ve sıralamaları daha net görebilecekler. Donanım, Yazılım, Hizmet ve Özel bölüm ana kategorilerinin alt başlıklarında da yenilikler yapan İnterpromedya, Bilişim 500 kitabını hem Türkçe hem de İngilizce olarak yayınlayacak. Son katılım tarihi 20 Nisan 2007
Katılım Formu http://www.interpromedya.com.tr/bilisim500/bilisim500_bilgi_formu_2007.pdf
Dijital Pazarlama, Pazarlama Stratejileri, Araçlar, Teknikler, Yöntemler, Örnekler, Satış Artırıcı Çalışmalar, Sistemler, Alan Çalışmaları, E-Ticaret, E-İş(E-Business), Satış Kanalları Yönetimi, Müşteri İlişkileri CRM, Kurumsal Kaynak Planmala ERP, Ürün, Marka Yönetimi www.muratyilmaz.biz.tr
Girişimciler için 8 Adımda İş Planı
Girişimciler için 8 Adımda İş Planı
-
Günümüz şartlarında işletmeler arasında farkı belirleyen ana faktör insandır. Gerek çalışan, gerekse yöneten olarak işletmelerdeki insan...
-
Hizmet pazarlamasında başarılı olabilmek için, hizmetlerin karakteristik özelliklerini iyi anlayabilmek ve firmanızda uygulayacağınız pazarl...