E-Ticaret Sitelerinin Sevgililer Günü Hasılatı
15,3 milyon YTL
Bankalar arası Kredi Kartı Merkezi verilerine göre, sevgililer gününü kapsayan 12-14 Şubat 2007 tarihleri arasında kredi kartı ile 501.8 milyon YTL harcandı. Oran olarak, en çok artış gösteren en çok artışı, sevgililer günü öncesinde çok büyük reklam payı ayıran Kuyumcular yaşadı. Asıl önemli ve dikkat çekici olan ise, 15.3 milyon YTL ile E-Ticaret sitelerinin hasılatı oldu. E-Ticaret sitelerinin işlem hacmi, bir önceki yılın aynı dönemine göre %98 artış gösterdi. Mağazalardan hediye seçmek için zamanı olmayanlar internet üzerinden sipariş verebilen, pazarlama şirketlerini bir önceki yıla göre çok büyük bir oranda tercih etmeye başlaması, E-Ticaret sitelerinin geleceği açısından önemli.