E-Pazarlama, size internet üzerinden olası müşterileri tanımlayıp, bu müşterilerin ilgisini çekmek ve daha sonra onlarla iletişime geçerek uyarlanmış içerik ve ürünler sunmak yoluyla kişiselleştirilmiş, hedefi belirli, gerçek zamanlı kampanyalar yürütme olanağı verir. E-pazarlamanın özellikleri arasında katalog yönetimi, içerik yönetimi, kişiselleştirme, birebir pazarlama ve müşteri segmentasyonu yer almaktadır. E-Pazarlama yapabilmek için iki yolunuz bulunmakta. Birincisi Katalog mantığında ürün sergileyebileceğiniz bir web sitesi, diğeri ise, pazarladığınız ürünü sergileyebileceğiniz bir E-Ticaret sitesi. Her ikisinide Google Adwords ve mevcut satış kanalları ile destekleyebilirsiniz ama E-Ticaret sitesi sahibi iseniz, satış işlemini sonuçlandırma şansınada sahip olursunuz. Her ikisindede üye kayıdı esnasında sorduğunuz sorular ile izinli pazarlama yapabilme, müşteriyi segmente edebilme sanşına sahip olabilirsiniz.
Dijital Pazarlama, Pazarlama Stratejileri, Araçlar, Teknikler, Yöntemler, Örnekler, Satış Artırıcı Çalışmalar, Sistemler, Alan Çalışmaları, E-Ticaret, E-İş(E-Business), Satış Kanalları Yönetimi, Müşteri İlişkileri CRM, Kurumsal Kaynak Planmala ERP, Ürün, Marka Yönetimi www.muratyilmaz.biz.tr
2 Ocak 2007 Salı
Girişimciler için 8 Adımda İş Planı
Girişimciler için 8 Adımda İş Planı
-
Günümüz şartlarında işletmeler arasında farkı belirleyen ana faktör insandır. Gerek çalışan, gerekse yöneten olarak işletmelerdeki insan...
-
Hizmet pazarlamasında başarılı olabilmek için, hizmetlerin karakteristik özelliklerini iyi anlayabilmek ve firmanızda uygulayacağınız pazarl...