Yurtiçi Kargonun yeni hizmetini açıklayan reklamı gördüğümde iki sene önce bu konuda yaşadığım problemleri hatırladım.
Türkiye perakende pazarına, zincir marketlere, çeşitli illerdeki toptancılara ve satış noktalarına hizmet veren, bir firma iseniz, sattığınız malın tahsilat riskiniz her zaman vardır. Birçok Nakliyeci firma, alıcıdan para / çek / senet tahsilatında yaşanan zorluklar nedeni ile Cash against goods- Mal mukabili ödeme'ye uzun yıllar çok sıcak bakamadılar. 2003 yılında bu sistemi istediğim bir yurt içi nakliyeci firma para transferini bir türlü gerçekleştirememişti. Yurtiçi Kargonun bu çalışması, birçok orta ölçekli firma için kendi satış kanallarının (ilk çalışılmaya başlanan, satış grubunun ulaşamadığı illerdeki toptancı, yarı toptancı ve satış noktalarının artırılması) açılması ve daha yüksek satış gerçekleştirebilmesi açısından iyi bir araç olduğunu düşünüyorum.
Dijital Pazarlama, Pazarlama Stratejileri, Araçlar, Teknikler, Yöntemler, Örnekler, Satış Artırıcı Çalışmalar, Sistemler, Alan Çalışmaları, E-Ticaret, E-İş(E-Business), Satış Kanalları Yönetimi, Müşteri İlişkileri CRM, Kurumsal Kaynak Planmala ERP, Ürün, Marka Yönetimi www.muratyilmaz.biz.tr
Girişimciler için 8 Adımda İş Planı
Girişimciler için 8 Adımda İş Planı
-
Günümüz şartlarında işletmeler arasında farkı belirleyen ana faktör insandır. Gerek çalışan, gerekse yöneten olarak işletmelerdeki insan...
-
Hizmet pazarlamasında başarılı olabilmek için, hizmetlerin karakteristik özelliklerini iyi anlayabilmek ve firmanızda uygulayacağınız pazarl...