Dijital Pazarlama, Pazarlama Stratejileri, Araçlar, Teknikler, Yöntemler, Örnekler, Satış Artırıcı Çalışmalar, Sistemler, Alan Çalışmaları, E-Ticaret, E-İş(E-Business), Satış Kanalları Yönetimi, Müşteri İlişkileri CRM, Kurumsal Kaynak Planmala ERP, Ürün, Marka Yönetimi www.muratyilmaz.biz.tr
1 Haziran 2006 Perşembe
Satış Politikalarınız ve Bayileriniz
Bayi Kanalı ile Satışlarınızı organize edeiyorsanız, Bayi kanalının domino taşları gibi peşi sıra dizildiklerini unutmayınız. Doğru Satış Politikaları ve Satış Etiğini geliştirebilirseniz, başarılı şeklide domino taşlarının adedini ve çapını arttırırsınız bununla beraber, Yapabileceğiniz yanlışlıklar size en azından zaman kayıbı olarak yansıyacaktır. Satış Etiği ise, bence işin kilit noktası. İyi bir Satış etiği, bayisini nihai tüketici, son kullanıcı gibi gören değil, bir dostu, satış arkadaşı, takımdaşı olarak gören bir ortamda doğru olarak gelişir. Bayi grubunuzda aidiyat hissi oluşturur ve bu hissin gücüne göre rakiplerinize güçlü bir duvar örebilir, Satış kanallarınızı kendinize özel hale getirebilirsiniz.
Girişimciler için 8 Adımda İş Planı
Girişimciler için 8 Adımda İş Planı
-
Günümüz şartlarında işletmeler arasında farkı belirleyen ana faktör insandır. Gerek çalışan, gerekse yöneten olarak işletmelerdeki insan...
-
Hizmet pazarlamasında başarılı olabilmek için, hizmetlerin karakteristik özelliklerini iyi anlayabilmek ve firmanızda uygulayacağınız pazarl...