Pazarlama Konusunda Yaşanan Gelişmeleri, kısaca dört şemada görebilirsiniz.
Ürün odaklı Pazarlama Yönetiminde Müşteri Odaklı Yönetimine, (Kitlesel pazarlamadan, Birebir Pazarlamaya), Pasif Tüketiciden, Araştırmacı özelliğini kazanan Aktif Tüketiciye, Sıradanlık yerine (rakip üründeki yenilikleri takip etmek yerine), Farklılaşma (ilave değer yaratma) ihtiyacına, İşlemsel Pazarlamadan, İlişkisel Pazarlamaya, Bilgi Teknolojileri kullanımına ve CRM'e kadar
Şu an sizinle rakabet eden, (özellikle Yurtdışındaki) rakipleriniz bu formatta düşünüyor ve hareket geliştiriyorlar. Önümüzdeki 2 yılda evrim dahada sertleşecek. Çindeki bir üretici, Perpa'daki toptancılar hakkında, Türkiyedeki üreticiden daha çok bilgi sahibi olduğunu gördüğümüz örnekler yaşadık. Aslına bakarsanız hepsi CRM'in gücü.
Dijital Pazarlama, Pazarlama Stratejileri, Araçlar, Teknikler, Yöntemler, Örnekler, Satış Artırıcı Çalışmalar, Sistemler, Alan Çalışmaları, E-Ticaret, E-İş(E-Business), Satış Kanalları Yönetimi, Müşteri İlişkileri CRM, Kurumsal Kaynak Planmala ERP, Ürün, Marka Yönetimi www.muratyilmaz.biz.tr
Girişimciler için 8 Adımda İş Planı
Girişimciler için 8 Adımda İş Planı
-
Günümüz şartlarında işletmeler arasında farkı belirleyen ana faktör insandır. Gerek çalışan, gerekse yöneten olarak işletmelerdeki insan...
-
Hizmet pazarlamasında başarılı olabilmek için, hizmetlerin karakteristik özelliklerini iyi anlayabilmek ve firmanızda uygulayacağınız pazarl...