Günümüzün Hızla değişen ve yoğun rekabete dayanan Pazar ortamında, tüm işletmelerin en önemli varlığı müşteri ilişklileridir. Bütün işletmeler, müşteri ilişkilerini uzun dönemde sürdürebilmek birebir pazarlama yöntemleri ile müşteri istek/ihtiyaçlarını dikkate almaktadırlar. Birebir Pazarlama, her bir müşteri ile öğrenme ilişkisi kurararak, müşteri değerini artırmaya çalışan bir pazarlama stratejisi olarak ortaya çıkmaktadır. (M.K.RICH, 2000, The Direction Of Marketing Relationship-The Jurnal of Business Sayı:15 S:170) Müşteri ile yakın diyaloglar, Pazarlama Bilgisini geliştirir ve ciddi bir Know-how sistemi oluşturur.
Bire bir Pazarlamayı MRP Yazılımımızın satış sürecinde kullanmaktayız.
Dijital Pazarlama, Pazarlama Stratejileri, Araçlar, Teknikler, Yöntemler, Örnekler, Satış Artırıcı Çalışmalar, Sistemler, Alan Çalışmaları, E-Ticaret, E-İş(E-Business), Satış Kanalları Yönetimi, Müşteri İlişkileri CRM, Kurumsal Kaynak Planmala ERP, Ürün, Marka Yönetimi www.muratyilmaz.biz.tr
Girişimciler için 8 Adımda İş Planı
Girişimciler için 8 Adımda İş Planı
-
Günümüz şartlarında işletmeler arasında farkı belirleyen ana faktör insandır. Gerek çalışan, gerekse yöneten olarak işletmelerdeki insan...
-
Hizmet pazarlamasında başarılı olabilmek için, hizmetlerin karakteristik özelliklerini iyi anlayabilmek ve firmanızda uygulayacağınız pazarl...