Sürdürülebilir Başarının altında hep deneme bulunmaktadır. Birçok proje oluşturun. Daha evvel denenmiş projeleri, siz deneyin. Kesinlikle Başarılı olursunuz.
İşletmelerde Durumsallık Yaklaşımı adı altında bir teori vardır. Bu teoriye göre, şirketlerin içinde bulunduğu pazar şartları, yönetim becerileri, elemanların kalifiyelik dereceleri, vs. diğer bütün detayların hiçbiri aynı değildir. Birbirinden farklıdır. Bu nedenle, daha aynı firmada sizden önce evvel denenmiş veya ilk sizin deneyeceğiniz, tüm projeler aynı sonucu vermez. Hiç bir değer elde etmediğinizi düşünseniz bile en azından pazardaki potansiyel müşterileriniz ve/veya rakipleriniz sizin faliyetlerinizi görecek, markanızı duyacaktır.
Lütfen, Bir markanın, bu tip yüzlerce çalışma sonucunda potansiyel müşterilerinizin kafasında bir değer elde edeceğini, bu kırıntıların toplanarak, bir marka imajı olarak bütünlük arz edeceğini unutmayınız.
Dijital Pazarlama, Pazarlama Stratejileri, Araçlar, Teknikler, Yöntemler, Örnekler, Satış Artırıcı Çalışmalar, Sistemler, Alan Çalışmaları, E-Ticaret, E-İş(E-Business), Satış Kanalları Yönetimi, Müşteri İlişkileri CRM, Kurumsal Kaynak Planmala ERP, Ürün, Marka Yönetimi www.muratyilmaz.biz.tr
Girişimciler için 8 Adımda İş Planı
Girişimciler için 8 Adımda İş Planı
-
Günümüz şartlarında işletmeler arasında farkı belirleyen ana faktör insandır. Gerek çalışan, gerekse yöneten olarak işletmelerdeki insan...
-
Hizmet pazarlamasında başarılı olabilmek için, hizmetlerin karakteristik özelliklerini iyi anlayabilmek ve firmanızda uygulayacağınız pazarl...