Dijital Pazarlama, Pazarlama Stratejileri, Araçlar, Teknikler, Yöntemler, Örnekler, Satış Artırıcı Çalışmalar, Sistemler, Alan Çalışmaları, E-Ticaret, E-İş(E-Business), Satış Kanalları Yönetimi, Müşteri İlişkileri CRM, Kurumsal Kaynak Planmala ERP, Ürün, Marka Yönetimi www.muratyilmaz.biz.tr
26 Ekim 2006 Perşembe
Satış Nedir?
Internette gezinirken vikipedi'de satış'ın tanımına rasladım. Özellikle, Müşteri ilişkileri ile satışı bağdaştırmayan birçok örnek yaşadığımız, günümüzde, vikipedi'deki tanım tam bir cevap niteliğinde,
Satış ve Pazarlama, şirketlerin temel fonskiyonlarından biridir. Satış temel olarak üç kategoriye ayrılır:
1. prospecting: Ürünü satın alma potansiyeli olan müşterilerle iletişim.
2. developing : Müşteri analizinin yapılması, kişisel iletişimin kuvvetlendirilmesi.
3. closing: Müşterinin ürünü denemeye ikna edilmesi.
Linki http://tr.wikipedia.org/wiki/SatıÅ
Girişimciler için 8 Adımda İş Planı
Girişimciler için 8 Adımda İş Planı
-
Günümüz şartlarında işletmeler arasında farkı belirleyen ana faktör insandır. Gerek çalışan, gerekse yöneten olarak işletmelerdeki insan...
-
Hizmet Pazarlamasının Ürün Pazarlamasından Farklılıkları Hizmet pazarlamasının endüstriyel ürün pazarlamasına göre, satışa sunulan nesnenin ...