29 Ocak 2008 Salı

Reklamlar Nasıl Olmalı?

Dayanıklı tüketim sektörünün önemli sektörel dergilerinden White-Line, aralık-ocak sayısında (Sayfa 25) sektörde verilen reklamların özelliklerini yaklaşık 3000 kişi ile yaptığı anket sonucunda belirledi.



"Reklamlar nasıl olmalı?" sorusunda verilen cevaplar ;
  • %21 Fiyat belirten,
  • %31 Ürün tanıtıcı,
  • %11 Komedi motifleri taşıyan,
  • %5 görsel,
  • % 11 Süreklilik,
  • %21 Hediye ürün içermeli
Benzer yazıları www.PazarlamaProjeleri.com adresinden inceleyebilir. Facebook sayfasından (Like) yazılarımız yayınlanırken anında haberdar olabilir http://www.facebook.com/pages/pazarlamaprojelericom/199721040046066 Bizleri  twitter.com/marketing_ist adresinden takip edebilirsiniz.