Dijital Pazarlama, Pazarlama Stratejileri, Araçlar, Teknikler, Yöntemler, Örnekler, Satış Artırıcı Çalışmalar, Sistemler, Alan Çalışmaları, E-Ticaret, E-İş(E-Business), Satış Kanalları Yönetimi, Müşteri İlişkileri CRM, Kurumsal Kaynak Planmala ERP, Ürün, Marka Yönetimi www.muratyilmaz.biz.tr
12 Eylül 2007 Çarşamba
Müşteri Memnuniyetini Kim Belirler?
“Müşteri memnuniyeti” dendiğinde insanın aklına ilk gelen şey müşteriye en iyi hizmeti vermek oluyor. "Müşteri memnuniyeti" kelimesi ile ürüne veya hizmete odaklanmak yanlış. Önce talebi doğru analiz ederek, doğru kampanyalar ve sunumlar hazırlamak gerekiyor. Tüketicinin zihninde oluşturacağınız yansıma, ürünün tüm özellikleri ile doğru örtüşmeli. Ürün özelliklerini yanlış anlatan, uyumsuzluk problemlerini gizleyen veya yanlış imajlara neden olan, kampanyalar, sunumlar ve benzeri hatalar, uzun dönemde markaya zarar veriyor. Tüketiciye doğru anlatılan her ürün, müşteri memnuniyetini artırıyor.
Girişimciler için 8 Adımda İş Planı
Girişimciler için 8 Adımda İş Planı
-
Günümüz şartlarında işletmeler arasında farkı belirleyen ana faktör insandır. Gerek çalışan, gerekse yöneten olarak işletmelerdeki insan...
-
Hizmet Pazarlamasının Ürün Pazarlamasından Farklılıkları Hizmet pazarlamasının endüstriyel ürün pazarlamasına göre, satışa sunulan nesnenin ...