Yukarıdaki diyagram, Müşteri İlişkileri Yönetiminin aşamalarını ve politiklarını açıkayan iyi bir örnek. Aslında Sistem bir artan döngü içerisinde bir süreç olarak tanımlamak gerekli. (Pazarlamanın 6.p'si Prosess) Müşteri tanımlama-Gruplama-Kişiselleştirme-İletişim Kurma, yeni müşteri ekleme, yeni bilgilerle tekrar gruplama, kişiselleştirip, yeni pazarlama kampanyaları hazırlayıp, değişik iletişim mecarları ile müşterilere tekrar ulaşım. Süreç firmadan firmaya değişiklik arz edebilir. Müşteri veya Müşteri Adayları belirli bir adedi geçtiğinde süreç daha sıklaşmaya başlayacaktır.
Dijital Pazarlama, Pazarlama Stratejileri, Araçlar, Teknikler, Yöntemler, Örnekler, Satış Artırıcı Çalışmalar, Sistemler, Alan Çalışmaları, E-Ticaret, E-İş(E-Business), Satış Kanalları Yönetimi, Müşteri İlişkileri CRM, Kurumsal Kaynak Planmala ERP, Ürün, Marka Yönetimi www.muratyilmaz.biz.tr
Girişimciler için 8 Adımda İş Planı
Girişimciler için 8 Adımda İş Planı
-
Günümüz şartlarında işletmeler arasında farkı belirleyen ana faktör insandır. Gerek çalışan, gerekse yöneten olarak işletmelerdeki insan...
-
Hizmet Pazarlamasının Ürün Pazarlamasından Farklılıkları Hizmet pazarlamasının endüstriyel ürün pazarlamasına göre, satışa sunulan nesnenin ...