Trakya Üniversitesi Bilişim ve Teknoloji Topluluğu ile Gelecex in birlikte düzenlediği Girişimcilik,İnovasyonla Kariyer ve Pazarlama Semineri, 17 Aralık 2010'da 400'ün üzerinde katılımla, Türkan Sabancı Kültür Merkezinde gerçekleşti.
Ağırlıkla Pazarlamanın gelişimi, Türkiye ve Dünyadaki uygulamaları, geçmişte uygulanan pazarlama trendleri, günümüzde nasıl şekillendiği, yakın gelecekte neler yaşanacağı, en etkin uygulamalar ve pazarlama modelleri üzerinde interaktif katılımcı bir sunum gerçekleşti.
Dijital Pazarlama, Pazarlama Stratejileri, Araçlar, Teknikler, Yöntemler, Örnekler, Satış Artırıcı Çalışmalar, Sistemler, Alan Çalışmaları, E-Ticaret, E-İş(E-Business), Satış Kanalları Yönetimi, Müşteri İlişkileri CRM, Kurumsal Kaynak Planmala ERP, Ürün, Marka Yönetimi www.muratyilmaz.biz.tr
27 Aralık 2010 Pazartesi
Girişimciler için 8 Adımda İş Planı
Girişimciler için 8 Adımda İş Planı
-
Günümüz şartlarında işletmeler arasında farkı belirleyen ana faktör insandır. Gerek çalışan, gerekse yöneten olarak işletmelerdeki insan...
-
Hizmet Pazarlamasının Ürün Pazarlamasından Farklılıkları Hizmet pazarlamasının endüstriyel ürün pazarlamasına göre, satışa sunulan nesnenin ...