10 Nisan 2008 Perşembe

Haagen Danz Cafe: Dondurmanın Starbucks'ı Olmayacağız

Häagen-Dazs dondurma çeşitlerinin yanı sıra tatlı çeşitlerini sunduğu Türkiye`deki ikinci cafesini İstanbul İstinyePark`ta açtı. Amerikan dondurma markası Haagen-Dazs'ı Türkiye'ye getiren Serra Merzeci, Kanyon'daki 22 metrekarelik kafesinde 7 ayda 1 milyon dolara yaklaşan satış yaptı.
Dondurmanın Starbucks'ı olmak istemiyor. Haagen Dazs, stratejisi gereği 'her yerde olmayı' planlamadığını açıkladı. Haagen Dazs dünyada 'premium' dondurma sektörünün lideri. Dünya bazında yüzde 60'ın üzerinde pazar payı var. Türkiye ise bu sektör Haagen Dazs'la var.
2001 yılından bu yana General Mills adlı Amerikan Gıda devinin yönetiminde olan Häagen-Dazs® bugün 70’den fazla ülkede üst kalite (premium) dondurma satıyor.
Bu açılma, ister istemez, Starbucks'a karşı Kahve Dünyası gibi yapıların, hizmeti daha yüksek çıtaya taşımasına neden olan tatlı rekabet ortamını hatırlatıyor. Mado ile Haagen-Dazs çok yakında, Starbucks-Kahve Dünyasının tatlı rekabetini bize yaşatacakmış gibi.

--------------
Benzer yazıları www.PazarlamaProjeleri.com adresinden inceleyebilir. Facebook sayfasından (Like) yazılarımız yayınlanırken anında haberdar olabilir http://www.facebook.com/pages/pazarlamaprojelericom/199721040046066 Bizleri  twitter.com/marketing_ist adresinden takip edebilirsiniz.