Dijital Pazarlama, Pazarlama Stratejileri, Araçlar, Teknikler, Yöntemler, Örnekler, Satış Artırıcı Çalışmalar, Sistemler, Alan Çalışmaları, E-Ticaret, E-İş(E-Business), Satış Kanalları Yönetimi, Müşteri İlişkileri CRM, Kurumsal Kaynak Planmala ERP, Ürün, Marka Yönetimi www.muratyilmaz.biz.tr
19 Mart 2008 Çarşamba
Elektrikli Süpürgenizi Nasıl Alırdınız?
Elektrik süpürgesi geniş bir segment. Bu segmente yönelik farklı ihtiyaçları belirleyen ve sunan bir çalışma, ilk aşamada 10 günlük periyotlar ile gazetelerde denendi. Kampanya sonuçları, Telemarketing 444 0 241 numaralarımıza gelen çağrılardan, bayilerden ve zincirlerden gelen geri dönüş sonucu ölçümlenmesi tamamlandı. 19 Mart itibarı ile kampanya tüm gazetelere yüksek frekans ile girilmeye başlandı.
Girişimciler için 8 Adımda İş Planı
Girişimciler için 8 Adımda İş Planı
-
Günümüz şartlarında işletmeler arasında farkı belirleyen ana faktör insandır. Gerek çalışan, gerekse yöneten olarak işletmelerdeki insan...
-
Hizmet Pazarlamasının Ürün Pazarlamasından Farklılıkları Hizmet pazarlamasının endüstriyel ürün pazarlamasına göre, satışa sunulan nesnenin ...