Dijital Pazarlama, Pazarlama Stratejileri, Araçlar, Teknikler, Yöntemler, Örnekler, Satış Artırıcı Çalışmalar, Sistemler, Alan Çalışmaları, E-Ticaret, E-İş(E-Business), Satış Kanalları Yönetimi, Müşteri İlişkileri CRM, Kurumsal Kaynak Planmala ERP, Ürün, Marka Yönetimi www.muratyilmaz.biz.tr
24 Mart 2008 Pazartesi
Bakış Açısı
Picasso nun bir eserini goren zengin bir bayan picasso ya sorar;
- Bayım cizmiş oldugunuz eserin ,balığa benzer hiçbir yanını goremememe ragmen bu tablonun altına neden balık yazdıgınızı bir turlu anlıyabilmiş degilim
Picasso gulumseyerek tablonun altındaki "f" "i" "s" "h" harflerini gosterir
- Bende buraya baktıgımda balık goremiyorum malesef
Sanat, hayatın algılanışıdır. Ama nereye baktığımız ve ne algıladığımızda önemlidir. Pazarlama yönetiminde, asıl olan genel bir bakış açısı geliştimektir.
----------------
Benzer yazıları www.PazarlamaProjeleri.com adresinden inceleyebilir. Facebook sayfasından (Like) yazılarımız yayınlanırken anında haberdar olabilir http://www.facebook.com/pages/pazarlamaprojelericom/199721040046066 Bizleri twitter.com/marketing_ist adresinden takip edebilirsiniz.
Girişimciler için 8 Adımda İş Planı
Girişimciler için 8 Adımda İş Planı
-
Günümüz şartlarında işletmeler arasında farkı belirleyen ana faktör insandır. Gerek çalışan, gerekse yöneten olarak işletmelerdeki insan...
-
Hizmet Pazarlamasının Ürün Pazarlamasından Farklılıkları Hizmet pazarlamasının endüstriyel ürün pazarlamasına göre, satışa sunulan nesnenin ...