Dijital Pazarlama, Pazarlama Stratejileri, Araçlar, Teknikler, Yöntemler, Örnekler, Satış Artırıcı Çalışmalar, Sistemler, Alan Çalışmaları, E-Ticaret, E-İş(E-Business), Satış Kanalları Yönetimi, Müşteri İlişkileri CRM, Kurumsal Kaynak Planmala ERP, Ürün, Marka Yönetimi www.muratyilmaz.biz.tr
17 Aralık 2007 Pazartesi
Fakir Çağrı Merkezi
Telemarketing ve çağrı merkezleri üzerine, birçok kez yazı yazdım. Bugün 444'lü yeni numaramız ile Fakir Hausgerate olarak Çağrı Merkezimiz ile de hizmet vermeye başladık. Fakir Hausgerate, daha çözüm üretici, daha ölçülebilir olabilmek ve maksimum müşteri memnuniyeti sağlamak adına, güçlü bir adım daha attı.
Girişimciler için 8 Adımda İş Planı
Girişimciler için 8 Adımda İş Planı
-
Hizmet Pazarlamasının Ürün Pazarlamasından Farklılıkları Hizmet pazarlamasının endüstriyel ürün pazarlamasına göre, satışa sunulan nesnenin ...
-
Günümüz şartlarında işletmeler arasında farkı belirleyen ana faktör insandır. Gerek çalışan, gerekse yöneten olarak işletmelerdeki insan...