Jason Jennings, Soysal Danışmanlığın düzenlediği "Perakende Günleri" kapsamında 21-22 Kasım'da İstanbul'a geliyor. Bu yıl 7.si düzenlenecek olan, Perkande Günleri, seçilen konuşmacılar , seçilen konular ve seminerlerin sunumu açısından, Türkiyede önemli bir boşluğu dolduruyor.
Bu yıl ilk defa gerçekleştirilecek “Kulvar” sistemi ile katılımcılar “konferans içinde konferans” ayrıcalığını yaşayacaklar. Aynı konudaki oturumlardan oluşan kulvarlar, belirli bir alanda uzmanlaşmak isteyen katılımcılara, tam bir bilgi bonbardmanı gerçekleştirecekler. Kulvar sistemi ile gelen en büyük avantaj ise katılımcıların istedikleri konularda daha fazla ve detaylı bilgi edinmelerini sağlamak olacak. İki güne yayılmış 10 değişik kulvarın konu başlıkları ise şöyle olacak;
- Alışveriş Merkezleri
- Yakın Gelecek
- İşin İncelikleri
- Pazarlama: Markayı Canlı Tutmak
- Yurtdışındaki Fırsatlar
- Görsel Mağazacılık
- Merchandising
- İnsan Kaynakları
- Case Studies
Kısa bir yorum da benden "Hızlı olun, Büyükleri (hantalları) geçin"
Dijital Pazarlama, Pazarlama Stratejileri, Araçlar, Teknikler, Yöntemler, Örnekler, Satış Artırıcı Çalışmalar, Sistemler, Alan Çalışmaları, E-Ticaret, E-İş(E-Business), Satış Kanalları Yönetimi, Müşteri İlişkileri CRM, Kurumsal Kaynak Planmala ERP, Ürün, Marka Yönetimi www.muratyilmaz.biz.tr
Girişimciler için 8 Adımda İş Planı
Girişimciler için 8 Adımda İş Planı
-
Hizmet Pazarlamasının Ürün Pazarlamasından Farklılıkları Hizmet pazarlamasının endüstriyel ürün pazarlamasına göre, satışa sunulan nesnenin ...
-
Günümüz şartlarında işletmeler arasında farkı belirleyen ana faktör insandır. Gerek çalışan, gerekse yöneten olarak işletmelerdeki insan...