25 Eylül 2007 Salı

Tavsiye #5

Satıcı, Şef sekreter ve Satış Müdürü bir öğlen paydosunda lokantaya doğru yürümektedirler. Parktaki banklardan birinin üzerinde sihirli bir lamba bulurlar.

Lambayı ovarlar ve gerçekten de lambadan cin çıkar. "Aslında kişiye 3 dilek hakkı veriyorum ama sizler üç kişi olduğunuz için hepinizin birer dileğini gerçek yapacağım" der cin.

Şef sekreter arsızca atılarak "önce ben" diyerek sıranın önüne yerleşir.
"Bahamalarda, muhteşem bir sahilde tatil yapmak istiyorum. Tatilim hiç bitmesin ve hiçbir dert hayatıma girmesin" diye dileğini ifade eder. ve hoop, ortadan kaybolur.

Şimdi de Satıcı atılır ve "şimdi sıra bende" der.
"Hayallerimdeki kadınla Tahiti sahillerinde Pina Colada içmek istiyorum" der ve hoop, o da ortadan kaybolur.

"Şimdi sıra sende" der cin Satış Müdürüne,
"İkisini de öğleden sonra işlerinin başında görmek istiyorum" der Satış Müdürü.

Hikayeden çıkartılacak ders / tavsiye :
Üstünüz olan birinin her zaman için önce konuşmasına izin verin.

Girişimciler için 8 Adımda İş Planı

Girişimciler için 8 Adımda İş Planı