Dijital Pazarlama, Pazarlama Stratejileri, Araçlar, Teknikler, Yöntemler, Örnekler, Satış Artırıcı Çalışmalar, Sistemler, Alan Çalışmaları, E-Ticaret, E-İş(E-Business), Satış Kanalları Yönetimi, Müşteri İlişkileri CRM, Kurumsal Kaynak Planmala ERP, Ürün, Marka Yönetimi www.muratyilmaz.biz.tr
23 Temmuz 2007 Pazartesi
marketingist Pazarlama Araç ve Hizmetleri Fuar ve Konferansı
Bu yıl 20-23 Eylül 2007 tarihleri arasında Tüyap Beylikdüzü Fuar ve Kongre Merkezi’nde gerçekleşecek olan marketingist’de 3 ana bölüm bulunmakta. 9 temel iş kolundan 100’ü aşkın farklı sektörün buluşacağı fuar, zengin seminer ve etkinlik programı ile alışılagelmiş fuarlardan çok farklı bir yapıyla pazarlama dünyasını buluşturacak.Türkiye’yi geleceğe taşıyacak olan pazarlama profesyonelleri ile pazarlama karmasının öncü şirketlerini bir araya getirmek amacı ile yola çıkan marketingist pazarlama sektörüne büyük ölçüde katma değer sağlamaya devam ediyor.Fuar, konularında uzman olan fuar organizasyon şirketi Tüyap İnterpro Fuarcılık A.Ş. (TİFAŞ) ve pazarlama dünyasına ışık tutan Marketing Türkiye tarafından gerçekleştiriliyor.
Girişimciler için 8 Adımda İş Planı
Girişimciler için 8 Adımda İş Planı
-
Günümüz şartlarında işletmeler arasında farkı belirleyen ana faktör insandır. Gerek çalışan, gerekse yöneten olarak işletmelerdeki insan...
-
Hizmet Pazarlamasının Ürün Pazarlamasından Farklılıkları Hizmet pazarlamasının endüstriyel ürün pazarlamasına göre, satışa sunulan nesnenin ...