17 Nisan 2007 Salı

Kanal Dostu Markalar Projesi

Türkiye Bilişim Sektörü Derneği, Tübider AMD, BENQ, Epson, Exper, F-Secure, Hp, Lexmark, Hyundai, IBM, intel, neticaret, MSI, Oki, Oracle, Seagate ve Toshiba ile birlikte bayi kanalının satış potansiyelini geliştirmek ve rekabet şartlarını geliştirebilmek için bir çalışma grubu oluşturdu.

Neticaret adına benim katıldığım 14 ili kapsayan çalışmaların ilki 17 Mart Cumartesi Samsun'da Vizyon ve Farkındalık semineri ile başladı. Ana teması "IT ürünleri nasıl satılır?" olan seminerler, 14 Temmuz 2007'de Kayseride sona erecek.
Seminer Programı
  • 17 Mart 2007 Vizyon ve Farkındalık Samsun
  • 31 Mart 2007 Vizyon ve Farkındalık Diyarbakır
  • 7 Nisan 2007 Vizyon ve Farkındalık Antalya
  • 28 Nisan 2007 IT ürünleri nasıl satılır? Samsun
  • 5 Nisan 2007 Vizyon ve Farkındalık Adana
  • 12 Mayıs 2007 IT ürünleri nasıl satılır? Diyarbakır
  • 19 Mayıs 2007 IT ürünleri nasıl satılır? Antalya
  • 26 Mayıs 2007 IT ürünleri nasıl satılır? Antep
  • 2 Haziran 2007 IT ürünleri nasıl satılır? Adana
  • 9 Haziran 2007 IT ürünleri nasıl satılır? Konya
  • 16 Haziran 2007 IT ürünleri nasıl satılır? Kocaeli
  • 23 Haziran 2007 IT ürünleri nasıl satılır? Ankara
  • 30 Haziran 2007 IT ürünleri nasıl satılır? İzmir
  • 7 Temmuz 2007 IT ürünleri nasıl satılır? Bursa
  • 14 Temmuz 2007 IT ürünleri nasıl satılır? Kayseri
  • 8 Eylül 2007 IT ürünleri nasıl satılır? İstanbul
  • 15 eylül 2007 IT ürünleri nasıl satılır? İstanbul

Projenin adımları :
TÜBİDER, ülke çapında faaliyet gösteren 2000 firma ile “Firma Profil Anketi” çalışmasını tamamlayacaktır. Anketin içeriği ekte yer almakta olup; nihai hali için proje kapsamında destek veren markaların ön görüşüne sunulacaktır.
Anket sonuçlarına göre ilgili eğitimlerin planlaması yapılacak ve harekat planı çıkarılacaktır.
Verilecek eğitimlerin içeriği eğitim iş ortakları ile birlikte düzenlenecek ve eğitim öncesinde projeye destek veren markaların ön görüşüne sunulacaktır.
Anket sonuçları düzenli bir rapor halinde tüm destek veren markalara sunulacaktır.
Eğitim planları markalara sunulacak ve dileyen markanın dilediği eğitimde yer alması sağlanacaktır.
‘Sektörel farklılık’ eğitimlerine katılan bilişim firmaları, TÜBİDER tarafından oluşturulacak, ürün ve hizmet tanıtımlarını yapacakları, elektronik platformda yer almaları sağlanacak. Bu amaçla
www.tüketicidostubilisimci.com web portalı oluşturulacak.
Bu çalışmaya katılan firmalar ‘Tüketici Dostu Bilişimci’ olarak TÜBİDER tarafından sertifikalandırılacaklar.
TÜBİDER, tüketici nezdinde bu satıcıların ürün ve hizmet sunumunun ‘garantör’lüğünü ve özdenetimini üstlenecek.
TÜBİDER tarafından kamu kurumlarına, özel sektör kuruluşlarına, yerel yönetimlere, güvenli ürün ve hizmet satıcıları olarak duyurulacakları bir tanıtım programının içinde yer alacaklar.
TÜBİDER, tarafından oluşturulmuş bir sektör katalogunda yer alacaklar.

Seminerler katılmak ve daha fazla detay bilgi için http://www.kanaldostumarka.com adresini ziyaret edebilirsiniz.

Girişimciler için 8 Adımda İş Planı

Girişimciler için 8 Adımda İş Planı