14 Haziran 2006 Çarşamba

Bire bir Pazarlama: Müşteri Kavramının Değişen Boyutu

Günümüzün Hızla değişen ve yoğun rekabete dayanan Pazar ortamında, tüm işletmelerin en önemli varlığı müşteri ilişklileridir. Bütün işletmeler, müşteri ilişkilerini uzun dönemde sürdürebilmek birebir pazarlama yöntemleri ile müşteri istek/ihtiyaçlarını dikkate almaktadırlar. Birebir Pazarlama, her bir müşteri ile öğrenme ilişkisi kurararak, müşteri değerini artırmaya çalışan bir pazarlama stratejisi olarak ortaya çıkmaktadır. (M.K.RICH, 2000, The Direction Of Marketing Relationship-The Jurnal of Business Sayı:15 S:170) Müşteri ile yakın diyaloglar, Pazarlama Bilgisini geliştirir ve ciddi bir Know-how sistemi oluşturur.

Bire bir Pazarlamayı MRP Yazılımımızın satış sürecinde kullanmaktayız.