1 Mayıs 2006 Pazartesi

Haklı Müşteri Hattı - Garanti Bankası

Pazarlama adı altında, yüzlerce konu başlıkları içerisinde, birçok çalışmalar yapıyoruz. Ama bazılarımız işin içine öyle bir pırıltı katıyor ki, benzer çalışmaların çok çok önüne geçiyor. (Birçok firmanın müşteri hattı var, ama bir firmanın HAKLI MÜŞTERİ HATTI var.)

Problem bildirme amacı ile Garanti Bankası'nı arayanlar gerek sözel, gerekse internetteki görsel yazı ile karşılaşanlar, "HAKLISINIZ" mesajını en başta alarak, daha rahat sorularını yöneltebiliyorlar.

Herşeyden daha önemlisi Müşteri, sorun bildirirken , daha "sorun çözümüne yatkın", daha "olumlu" daha "pozitif " davranış içine giriyor. (En azından, büyük bir bölümü)