Dijital Pazarlama, Pazarlama Stratejileri, Araçlar, Teknikler, Yöntemler, Örnekler, Satış Artırıcı Çalışmalar, Sistemler, Alan Çalışmaları, E-Ticaret, E-İş(E-Business), Satış Kanalları Yönetimi, Müşteri İlişkileri CRM, Kurumsal Kaynak Planmala ERP, Ürün, Marka Yönetimi www.muratyilmaz.biz.tr
5 Nisan 2006 Çarşamba
İyi Pazarlama Fikri-3: Araspuantum Kampanyası
Kargo hizmetine kim karar verir? Aras Kargo, kendi müşteri kitlesini çok iyi segmante ettiği ve bu çalışması ile (Şirkete özel, indirimli, anlaşmalı gönderim fiyatları değil) Liste fiyatları üzerinden, Firma sekreterleri tarafından en çok çağrılan Kargo şirketi oldu. Şirket gönderi yapıyor, Hediye biriktiren sekreterlerde memnun, Liste fiyatını uygulama şansı bulan Kargo şirketide memnun. Çoğunlukla Sekreter olan Müşteri Kitlesinin, cüzdenlarında taşınan bir kart ile Aras Kargo'ya bir Aidiyat oluşturulması da, hizmetin sürdürülebilmesi açısından, aşılan çok büyük bir basamak. Kampanyanın verimi, geri dönüşü çok iyi olsa gerek, firma, dört aydır bu kampanyayı, dergi, gazete ve TV reklamları ile destekiyor, devam ettiriyor.
Girişimciler için 8 Adımda İş Planı
Girişimciler için 8 Adımda İş Planı
-
Günümüz şartlarında işletmeler arasında farkı belirleyen ana faktör insandır. Gerek çalışan, gerekse yöneten olarak işletmelerdeki insan...
-
Hizmet Pazarlamasının Ürün Pazarlamasından Farklılıkları Hizmet pazarlamasının endüstriyel ürün pazarlamasına göre, satışa sunulan nesnenin ...