6 Mart 2006 Pazartesi

Müşteri İletişim Yöntemlerinde Dönüşüm

Yukarıdaki şekil, müşteri ilişki yöntemlerindeki hızlı değişimi özetlemektedir. Müşteriye seçeneğin sunulduğu yerlerde müşteri iletişiminin yeni yöntemlerin lehine hızla bozulduğu ve 2006 yılından sonra ise hakim iletişim yöntemleri haline geldiğini görebilmekteyiz. 2010 yılından itibaren tüm müşteri iletişiminin önemli bir bölümünün bu yeni iletişim yöntemleri ile gerçekleşmesi beklenmektedir. Yeni iletişim yöntemlerinin ortak özelliği ise dijital teknoloji ürünleri olmalarıdır. Hergeçen gün Yeni İletişim araçları gelişiyor. En son test ettiğim ve tavsiye ettiğim iletişim ürünü http://www.supportalive.com/tur/ . firma 15 gün ücretsiz ürününü deneme fırsatı veriyor.