Dijital Pazarlama, Pazarlama Stratejileri, Araçlar, Teknikler, Yöntemler, Örnekler, Satış Artırıcı Çalışmalar, Sistemler, Alan Çalışmaları, E-Ticaret, E-İş(E-Business), Satış Kanalları Yönetimi, Müşteri İlişkileri CRM, Kurumsal Kaynak Planmala ERP, Ürün, Marka Yönetimi www.muratyilmaz.biz.tr
1 Mart 2006 Çarşamba
İkea'nın on-line Katalogunu hiç gezdiniz mi?
Bence, İkea'nın web sitesi, Türkiyedeki en iyi web sitesi. İkea Mağazasını gezerken alabileceğiniz, Katalogun tüm sayfalarını web'te sanki elinizdeymiş gibi çevirebiliyorsunuz. Binlerce ayrıntıya ulaşabiliyorsunuz. Yanlış anlaşılmasın bu bir reklam değil. On-Line Katalogdaki Ayrıntılar Mükemmel. Ben bir pazarlamacı olarak, dizaynı kıskandım.
Gezilen her sayfada, mouse'unuzu ileriki sayfa için sağa çekmiyorsunuz, pdf indiriyorsunuz, Katagoriler ile kolayca yöneleniyorsunuz, gibi
İkea, Müşterisinden bu on-line katalog ile satış yapmayı planlamıyor. Müşterinin İkea Mağazasına gelmeden, fiziksel olarak dağıtımını yaptığı Kataloglarını önceden incelemesini, Müşterisini ev ortamında, almayaı planladığı ürünün boyutlarını hesaplayıp, mağazaya gelmesini sağlıyor.
Girişimciler için 8 Adımda İş Planı
Girişimciler için 8 Adımda İş Planı
-
Hizmet Pazarlamasının Ürün Pazarlamasından Farklılıkları Hizmet pazarlamasının endüstriyel ürün pazarlamasına göre, satışa sunulan nesnenin ...
-
Günümüz şartlarında işletmeler arasında farkı belirleyen ana faktör insandır. Gerek çalışan, gerekse yöneten olarak işletmelerdeki insan...