Dijital Pazarlama, Pazarlama Stratejileri, Araçlar, Teknikler, Yöntemler, Örnekler, Satış Artırıcı Çalışmalar, Sistemler, Alan Çalışmaları, E-Ticaret, E-İş(E-Business), Satış Kanalları Yönetimi, Müşteri İlişkileri CRM, Kurumsal Kaynak Planmala ERP, Ürün, Marka Yönetimi www.muratyilmaz.biz.tr
4 Mart 2006 Cumartesi
Güven Verici Kampanyalar
Birçok Marka, Güven yaratmak amacı ile ciddi kampanyalar ve ciddi yatırımlar yapıyorlar. Aldığını bir Renkli Lazer Yazıcıya, 2 yıl içerisinde birebir değiştirme garantisi, kullanın memnun kalmazsanız paranız iade kampanyaları, 30 dakikadan sonra pizzanız gelir ise, ikinci pizzanız bedava, beğenmezseniz her durumda paranız iade, 6 ay hizmetimizi bedava kullanın, gibi kampanyalar, ürünün tüketicileri açısından en güçlü algılanan kampanyalar. Alışık olduğumuz, Fiyata oynanan Kampanyalardan, çok daha etkili.
Girişimciler için 8 Adımda İş Planı
Girişimciler için 8 Adımda İş Planı
-
Hizmet Pazarlamasının Ürün Pazarlamasından Farklılıkları Hizmet pazarlamasının endüstriyel ürün pazarlamasına göre, satışa sunulan nesnenin ...
-
Günümüz şartlarında işletmeler arasında farkı belirleyen ana faktör insandır. Gerek çalışan, gerekse yöneten olarak işletmelerdeki insan...